دریافت بورسیه دکتری

گروه روت تجربه ای طولانی در اخذ پذیرش تحصیلی با حقوق مناسب برای متقاضیان دوره دکترا و محققان دارد. به پشتوانه این تجربه، در صورت عدم موفقیت در اخذ پذیرش/ فاند تحصیلی، هزینه ای از متقاضی دریافت نخواهد کرد. انتخاب یک دانشگاه با رتبه بالا، تضمینی برای تحصیل در محیطی اکادمیک با منابع به روز در رشته موردنظر است.

تحقیق و ارزیابی این امر نیاز به برنامه ریزی و و الویت بندی دارد. دانشجویان بین المللی نخبه، در صورت انتخاب راهنما و پشتیبان مناسب، قادر خواهند بود تا هزینه کمی را برای تحصیل بپردازند; یا حتی به عنوان بورسیه دکتری، حقوقی سخاوتمندانه برای انجام پروژه های تحقیقاتی خود دریافت نمایند.

از نظر گروه روت متقاضی مقطع دکتری عموما با نمره حداقل آیلتس ۶.۵ به بالا یا تافل ۹۲ (که هیج بخشی زیر ۲۲ نباشه (به همراه معدل ترجیحا ۱۶ به بالا و حداقل ۲ مقاله معتبر بین المللی می تواند شانس اخذ پذیرش و دریافت فول فاند را افزایش بدهد.

هرچند کنفرانس های بین المللی و گواهی ها و پروژه های مرتبط با رزومه هرچه بیشتر باشد بهتر است.

به خاطر داشته باشید که دریافت پذیرش همراه با فاند در سراسر دنیا عملی رقابتی است و هر چقدر شما بتوانید دانش، مهارت و تجربه تان را در زمینه تخصصی خودتان به اثبات برسانید در این امر موفق تر خواهید بود.

بورسیه دکتری عموما به این معناست که به دانشجویان این مقطع حقوق ماهانه پرداخت شود.

فاند دستیار پژوهشی یا Research Assistant، از پروژه های اساتید دانشگاه از قراردادهایشان با اسپانسرهای صنعتی یا از محل بودجه خود دانشگاه تامین می شود.

فاند دستیار آموزشی یا Teaching Assistant، عموما توسط دانشگاه و با توصیه اساتید به دانشجو ها تعلق می گیرد و معمولا به دانشجوهای ارشد و دکترا اختصاص می یابد. برای اخذ این نوع فاند، نمرات بالا در آزمون زبان (به خصوص در بخش Speaking) در کنار رزومه تحصیلی خوب ضروری است.

برای آگاهی از رنکینگ دانشگاه های جهان وارد لینک QS World University Rankings شوید.

گروه روت از بین متقاضیان با رزومه خوب، بهترین ها را گزینش می کند.

بورسیه دکتری

مشاوره

مشاوران با سابقه روت، دانشجو را پشتیبانی و در تمامی مراحل راهنمایی میکنند. با توجه به سابقه علمی دانشجو، دانشگاه های برتر با همکاری و نظرسنجی از متقاضی انتخاب میشوند، حقوق پرداختی توسط دانشگاه اعلام و دانشجو برای مصاحبه دانشگاه آماده خواهد شد.

تیم مشاوره روت، بطور متناوب و دوره ای با متقاضیان مصاحبه کرده و جلسات تمرینی برگزار می کند تا آنها با اعتماد به نفس کامل، آماده انجام مصاحبه های کاری و دانشجویی شوند.

فرم ارزیابی

ابتدا فرم ارزیابی شما مطالعه می شود و برای مشاوره رایگان با شما تماس گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است گروه روت تنها با همکاری مستمر متقاضی است که می تواند اخذ بورسیه تحصیلی را تحقق بخشد، زیرا که اعتقاد داریم که این پروسه، یک همکاری دوطرفه بوده و روت بر اساس رزومه دانشجو اخذ پذیرش/ فاند تحصیلی دانشجویان گزینش شده را را تضمین خواهد کرد. برای ورود به صفحه فرم ارزیابی روی دکمه زیر کلیک نمایید.


کلیک نمایید!
گروه روت
 
اطلاعات تماس
  • 0912-0969647
  • 021-26117519
  • rootgroup.tehranoffice@gmail.com
 
تهران - خیابان نلسون ماندلا (جردن) - کوچه علی یزدان پناه - پلاک ۱۶ - طبقه ۲ - گروه روت